ابراهیمزاده، عیسی؛ ضیائی، محمود؛ دلشاد، علی (1391)، اصول و فرآیند برنامهریزی راهبردی توسعه توریسم انتشارات مشهد.
ابراهیمزاده، عیسی؛ یاری، منیر (1390)، مطالعه تطبیقی کارکردهای تأثیرگذار بر الگوهای رفتاری گردشگران در برنامهریزی بازاریابی گردشگری ایران و امریکا با استفاده از مدل sowt، فصلنامه فضای گردشگری، سال اول.
اعتمادی نیا، امیرعباس؛ مصلحی، محسن(1391)، تحلیل و بررسی گردشگری و نقش آن در توسعه پایدار شهری(نمونه موردی شهر اصفهان)، فصلنامه جغرافیایی چشمانداز زاگرس، دوره 4، شماره 13.
براهویی، سودابه؛ یغفوری، حسین؛ پایدار، بررسی میزان آگاهی در خصوص جاذبههای گردشگری و نقش آن در توسعه شهری( 1394)، پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه سیستان و بلوچستان
بهرامی، حسین؛ نادری خورشیدی، علیرضا؛ کثیری نژاد، تقی(1389)، چیستی و چرایی برنامهریزی راهبردی و بررسی الگوهای رایج آن، دوماهنامه توسعه انسانی پلیس، شماره 33، صص 11- 32.
پاکدلیان، آمنه، ابراهیمی، ابوالقاسم(1395)، اعتماد، تبلیغات دهانبهدهان و مفهوم ارزش ویژهی برند در صنعت گردشگری، پنجمین کنفرانس ملی حسابداری، مدیریت مالی و سرمایهگذاری، گرگان، انجمن علمی و حرفهای مدیران و حسابداران گلستان.
پروازی، مهناز (1395)، تحلیل ارزش ویژه برند گردشگری شهری (موردمطالعه شهر مرزی بانه)، فصلنامه علمی- پژوهشی جغرافیا (برنامهریزی منطقهای)، سال هفتم.
پوراحمد، احمد؛ بهدوست، فرانک؛ فرهودی، رحمت اله(1394)، بررسی نقش گردشگری در توسعه شهری کرمانشاه، مجله جغرافیا و آمایش شهری- منطقهای، دوره 5، شماره 15
ترابی، ذبیحالله، فیروزی، محمدعلی، نعمتی، مرتضی(1392)، ارزیابی میزان تأثیرگذاری گویههای تبلیغاتی برافزایش جذب گردشگر در شهر گرگان، مجله برنامهریزی فضایی، دوره 3، شماره 4، زمستان.
تقیپوریان، محمدجواد، عینیمیرحسینلو، امالبنین(1396)، بررسی تأثیر رضایت از مقصد بر تبلیغات دهانبهدهان گردشگران خارجی سلامت در بیمارستانهای تهران، نشریهی مدیریت بهداشت و درمان(نظام سلامت)، دوره 8، شماره 3، پاییز.
خالقی فر، افسانه(1394)، تأثیر ابعاد کیفیت خدمات بر تبلیغات دهانبهدهان و قصد بازدید مجدد با نقش میانجی رضایت توریسم شهر کرمان، پایاننامه کارشناسی ارشد، رشتهی ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎزرﮔﺎﻧﻲ گرایش ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ، دانشگاه پیام نور واحد کرج.
رادمهر، رضا؛ رضائی دولتآبادی، حسین؛ شالیکار، مهدی، بررسی تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی در مدیریت گردشگری(2011)، اولین همایش بینالمللی مدیریت گردشگری و توسعه پایدار
زیاری، کرامت ا..؛ امانپور، سعید؛ امیری فهلیانی، محمدرضا(1392)، بررسی عوامل مؤثر در توسعه صنعت گردشگری شهری با تأکید بر عوامل مؤثر بر رضایتمندی گردشگران(نمونه موردی: شهر نورآباد ممسنی).
سنایی، مجید و سلیمان پور، سمیه(1394)، گردشگری شهری و تأثیر آن در توسعه شهرها، دومین کنفرانس معماری و منظر شهری پایدار.
شیرعلیزاده، بهزاد(1394)، بررسی تأثیر تبلیغات دهانبهدهان برجذب گردشگران در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس، پایاننامه کارشناسی ارشد دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه تبریز.
قالیباف، محمدباقر؛ شعبانی فرد، محمد(1390)، ارزیابی و اولویتبندی جاذبه های گردشگری برای توسعه گردشگری شهری بر اساس مدلهای تصمیمگیری چند متغیره(مطالعه موردی: شهر سنندج). 171-68
محمدی، مصطفی(1395)، نگرش عرضهکنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانههای اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر، مجلهی برنامهریزی و توسعه گردشگری، سال پنجم، شماره 19، زمستان.
موحد، علی، صدیقه، دولتشاه(1390)، بررسی ظرفیتهای گردشگری جهت توسعه گردشگری شهری خرمآباد، فصلنامه جغرافیا و آمایش سرزمین، سال اول، شماره اول
رهنمایی، محمدتقی(1390)، گردشگری شهری، انتشارات سازمان دهیاریها و شهرداریهای کشور. تهران.
Badita, Amalia, 2013, Assessment Of Tourism Supply, Demand and Market Trends in Craiova City, Romania, Journal Of Tourism, Issue 14.
Stavros, J., & G. Saint, (2010). SOAR: Linking Strategy and OD to SustainablePerformance" in W.J. Rothwell, J.M. Stavros, R. Sullivan & A. Sullivan (Eds.), Practicing Organization Development: A Guide for Leading, San Francisco, CA: Jossey-Bass Change, Pp. 377-394.
Saraniemi. S, Kylanen. M, (2011). "Problematizing the concept of tourism destination: an analysis of different theoretical approaches", journal of travel research, 50 (2): 133-143.
Streisand, B. (1999) The price of good buzz. U.S. News & World Report, September 27, 48.
Lindgreen, A. and Vanhamme, J. (2005) Viral marketing: the use of surprise. In Advances in. DOI: 10.4018/978-1-59140-321-0.ch007
Thomas, G.M. Jr. (2004) Building the buzz in the hive mind. Journal of Consumer Behaviour ,4 (1), 64-73.
Thomas R., Pigozzi B. and Sambrook R, (2005) Tourist Carrying Capacity Measures: Crowding Syndrome in the Caribean, The Professional Geographer, Vol. 57, No. 1, pp. 13-20
Rogerson, Christian M, 2011, Urban Tourism and Regional Tourists: Shopping in
Johannesburg, South Africa, Tijdschrift voor Economische en Sociale Geografie, Vol. 102, No. 3, pp. 316–33
Cooper, C. Fletcher, J. Gilbert, D. Wanhill, S. Shepherd, R., )1998( Tourism: Principles and Practice, New York: Longma.
Electronic Marketing, Clarke, I. and Flaherty, T.B. (Eds.) Hershey, PA: Idea Group Publishing, 122-138
Sharpley, R.(2008). ≪Tourism, Tourists and Society≫, Elm Publications, P. 67.
Ksori. R Ayoung. S .Storai.C. (2015).the importance of image of a destiration in the choice and in henion of Rivisiting.